Gyakran ismételt kérdések
Vásárláskor gyakran felmerült kérdésekre Próbálunk választ adni. Ha esetleg mégsem találsz választ kérdésedre, a kapcsolat menüpont alatti elérhetőségek valamelyikén vedd fel velünk a kapcsolatot!
Valóban van-e raktáron a termék?
Amennyiben a termék rendelésekor ,,KOSÁRBA,, felirat jelenik meg akkor igen.
Ha ezt a felirat helyett ,,ÉRTESÍTÉS,, felírat látható akkor a terméket nekünk is meg kell rendelnünk a forgalmazótól, ami hosszabb időt vehet igénybe. Ilyenkor a megrendelőt kiértesítjük, amennyiben a rendelést a megadott feltételekkel is fenntartja, úgy az előre egyeztetett időpontban kiszállításra kerül a termék.
Kell-e regisztrálnom, ha rendelni szeretnék?
Nem, nem kell viszont a későbbi vásárlásoknál megkönyitheti a rendelést, mivel nem kell újra beírni az adatokat.
Mire érdemes figyelnem a regisztráció/rendelés során?
Kérjük, hogy a zökkenőmentes kiszállítás érdekében pontosan adja meg az adatait.
Leadhatom-e a rendelésemet telefonon?
Nem, mert az Eladó és a Vevő közötti szerződés az internetes rendelés véglegesítésével jön létre.
Milyen módon és mikor kapom meg a csomagomat?
A csomagokat a GLS szállítja el Önhöz általában 2-5 munkanapon belül, leterheltség függvényében. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja az 10000 ft-ot, a szállítás díját mi fizetjük.
Felveszi velem a futár a kapcsolatot?
Természetesen igen, a futár minden esetben értesíti Önt telefonon a kiszállítás előtt.
Átvehetem-e a rendelésemet személyesen?
NEM
Hogyan fizessem ki a rendelésemet?
Utánvételes rendelés esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával; előreutalással; illetve bankkártyás fizetéssel.
Mi a teendőm, ha sérült/hiányos/nem a kívánt terméket kaptam?
A csapatunk minden tagja lelkiismeretesen végzi a munkáját, azonban a legnagyobb gondosság és odafigyelés ellenére is előfordulhat, hogy hiányos vagy a rendeléstől eltérő termék érkezik önhöz.
Amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal vagy egyéb kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapon található elérhetőségeink bármelyikén.