Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések 

Vásárláskor gyakran felmerült kérdésekre Próbálunk választ adni. Ha esetleg mégsem találsz választ kérdésedre, a kapcsolat menüpont alatti elérhetőségek valamelyikén vedd fel velünk a kapcsolatot! 

 

Valóban van-e raktáron a termék?

 

Amennyiben a termék rendelésekor ,,KOSÁRBA,, felirat jelenik meg akkor igen.

Ha ezt a felirat helyett ,,ÉRTESÍTÉS,, felírat látható akkor a terméket nekünk is meg kell rendelnünk a forgalmazótól, ami hosszabb időt vehet igénybe. Ilyenkor a megrendelőt kiértesítjük, amennyiben a rendelést a megadott feltételekkel is fenntartja, úgy az előre egyeztetett időpontban kiszállításra kerül  a termék.

 

Kell-e regisztrálnom, ha rendelni szeretnék?

 

Nem, nem kell viszont a későbbi vásárlásoknál megkönyitheti a rendelést, mivel nem kell újra beírni az adatokat. 

 

Mire érdemes figyelnem a regisztráció/rendelés során?

Kérjük, hogy a zökkenőmentes kiszállítás érdekében pontosan adja meg az adatait.

 

Leadhatom-e a rendelésemet telefonon?

Nem, mert az Eladó és a Vevő közötti szerződés az internetes rendelés véglegesítésével jön létre.

 

Milyen módon és mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagokat a GLS szállítja el Önhöz általában 2-5 munkanapon belül, leterheltség függvényében. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja az 10000 ft-ot, a szállítás díját mi fizetjük. 

Felveszi velem a futár a kapcsolatot?

Természetesen igen, a futár minden esetben értesíti Önt telefonon a kiszállítás előtt.

Átvehetem-e a rendelésemet személyesen?

NEM

Hogyan fizessem ki a rendelésemet?

Utánvételes rendelés esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával; előreutalással; illetve bankkártyás fizetéssel.

 

Mi a teendőm, ha sérült/hiányos/nem a kívánt terméket kaptam?

A csapatunk minden tagja lelkiismeretesen végzi a munkáját, azonban a legnagyobb gondosság és odafigyelés ellenére is előfordulhat, hogy hiányos vagy a rendeléstől eltérő termék érkezik önhöz. 
Amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal vagy egyéb kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapon található elérhetőségeink bármelyikén.

 

 

KÖSZÖNJÜK A VÁSÁRLÓINK BIZALMÁT!!!