Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítási információk

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK 

Csomag átvétele

Vásárlóink az alábbi átvételi módok közül választhatnak:

  • csomag kiszállítása futárszolgálattal a vásárló által megadott címre
  • csomag kiszállítása futárszolgálattal egy - a vásárló által megadott - átvételi pontra

 

Csomag kiszállítása futárszolgálattal a vásárló által megadott címre vagy átvételi pontra

Kit várjak, ki fogja a csomagomat kiszállítani?
A megrendelt termékek kiszállítását a GLS- Hungary végzi.

A csomaggal, a szállítással kapcsolatban hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a futárszolgálattal?
A GLS Hungaryt a csomaggal, kiszállítással kapcsolatos információkért az alábbi telefonszámok valamelyikén érheti el:

  • 06-29-88-67-00
  • +36-20-890-0660

Mikor kapom meg a megrendelt csomagot?
A csomagot a megrendelését beérkezését követö 1-3 munkanapon belül fogja megkapni.
Az itt leírtak az utánvétes és sikeres bankkártyás (paypal) fizetési módra vonatkoznak. A banki utalásos fizetési mód választásakor csak annyiban térünk el, hogy a csomagot akkor adjuk át a GLS-nek, ha a teljes összeg megérkezett a bankszámlánkra.

Van- e a csomag méretének korlátja?
A GLS-Hungary maximum 30kg –ig szállítja ki a csomagokat. Ezért ha az Ön rendelése ezt a súlyhatárt meghaladja, akkor azt csak több csomagban – csomagonként megfizetett szállítási díj ellenében - tudjuk az Ön számára elküldeni.

Kapok - e visszajelzést a csomagszállításról?
Igen, sőt két üzenet fog kapni. Az üzeneteket már a GLS fogja elküldeni.
Miután a GLS átvette tőlünk az Ön csomagját, elküldi az első üzenetet. Az üzenet formája: email. 

Ebben tájékoztat:

  • arról, hogy a következő munkanap a csomag kiszállításra kerül
  • a csomagszámról
  • az esetleges utánvét összegéről

A csomag kiszállításának napján (reggelén) a GLS küld egy újabb emailt, amiben tájékoztat:

  • a csomag érkezés várható 3 órás intervallumáról
  • valamint tartalmazza a futár telefonszámát.

Mit kell tudnom a csomag átadás-átvételéről?
Az előzetesen megjelölt időszakban a csomag kiszállításra kerül. Az átadás személyesen, családtagnak, vagy adott esetben szomszédnak (amennyiben erre hajlandó) is lehetséges. Utánvétes csomag átadása csak a teljes összeg kiegyenlítését követően történhet meg. Az átvevő aláírásával igazolja a csomag átvételét.

Mit tegyek, ha nem tudtam átvenni a csomagot?
A szomszéd általi átvétel esetén az átadás tényéről egy értesítőt hagy a futár az átvevő postaládájában.
Amennyiben sem a címzett, sem a családtagja, sem a szomszéd nem tudta átvenni a csomagot, a futár egy értesítőt hagy a postaládában, a csomagot visszaszállítja a depóba és megkisérli a csomag kiszállítását a következő munkanap.
Ezzel együtt a nap folyamán a GLS email-t küld, amiben tájékoztat az átvételi adatok (hely és idő) módosításának lehetőségéről.
Az email tartalmaz egy linket, amiben a csomagszám segítségével módosítható at átvétel ideje, illetve helye. Lehetőség van másik cím megadására is, de lehetőség van GLS Csomagpontba irányítani a csomagot. Ennek a megoldásnak az az előnye, hogy annak nyitvatartási idejében a csomag bármikor átvehető.

Az adatok módosításakor az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Kézbesítés ugyanarra címre egy másik napon.
  • Kézbesítés egy másik címre.
  • Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban).
  • Kézbesítés egy kiválasztott GLS CsomagPontba.
  • Személyes átvétel egy GLS depóban.Az átvétel visszautasítása.

 Amennyiben nem történik meg az adatok módosítása, úgy a futárszolgálat a következő munkanap  - illetve ha szükséges - harmadik alkalommal is megkisérli a csomag átadást.

Tudom követni a csomag útját?
Igen. 

További információk

Abban az esetben, ha egy címről az átvétel 2 esetben nem történik meg áruházunk fenntartja magának a jogot, hogy az ügyfél további megrendelését nem teljesíti.
A csomagban megtalálja a számlát.
Sérült, csomagot ne vegyen át és ne fizesse ki az ellenértéket!
Csomagolási díjat abban az esetben számolunk fel, ha azt a rendelt áru megkívánja (pl. horgászbot). A csomagolási díj ebben az esetben bruttó 300 Ft.

Tudnivalók a csomagpontra kért szállítási módról

Abban az esetben, ha nem szeretne várni a csomagszállító érkezésére, lehetőség van arra, hogy a csomagot átvételi pontra kérje kiszállítani. Ennek a megoldásnak az az előnye, hogy egyrészt olcsóbb ez a szállítási mód, másrészt akkor vesszi át a csomagot, amikor a saját időbeosztása ezt lehetővé teszi. Ehhez nem kell mást tenni, mint a csomag megérkezését jelző email/sms után 5 munkanapon belül felkeresni az átvételi pontot. Ebből jelenleg 650 működik az országban.  Az Ön közelében lévő csomagpontokról itt tájékozódhat. Ugyanitt talál információt az átvételi pont nyitvatartási idejéről és a bankkártyás fizetési lehetőségről is.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az átvételhez szükség van a személyazonosság igazolására, ezért kérjük vigye magával személyi igazolványát/ útlevelét.

 

Szállítási díjak